Szanowny Kliencie,
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 25 grudnia 2014 roku ulega zmianie nasz dotychczasowy Regulamin .
Wynika to z ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), wprowadzającej obowiązek dokonania zmian w zakresie m.in. prawa odstąpienia od umowy , procesu reklamacji, przekazywania informacji, tak aby konsumenci posiadali jak największą wiedzę, zarówno przed zawarciem umowy, jak i na etapie realizacji zamówienia.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami.
§ 1 STRONY TRANSAKCJI
- Stroną dokonującą zakupów w sklepie (zwany dalej „Sklep”) jest pełnoletnia osoba fizyczna która ukończyła 18 lat bądź firma (zwana dalej „Nabywca”).
- Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych na stronie Saloni.pl jest Firma Handlowa Saloni zarejestrowana przez Urząd Gminy Warszawa Targówek (Nr. ewid. 146024) z siedzibą w Warszawie (03-571) przy ulicy Orłowskiej 3 i punktem sprzedaży w Warszawie (00-716) przy ulicy Bartyckiej 24/26, NIP: 524-101-56-55, REGON: 010986074. klienci mogą kontaktować się ze Sprzedającym pod adresem mailowym biuro@saloni.pl lub telefonicznie pod numerami 22 559-10-50, 510 745 803, 509 151 635
- Wszystkie transakcje zawierane drogą elektroniczną są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883).
- Wszystkie ceny towarów znajdujących się w Sklepie są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
- Zawartość Sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.
- Produkty zawarte na stronie Sklepu są fabrycznie nowe, posiadają wymagane atesty i zezwolenia dopuszczające je do obrotu na terenie Polski.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
- Zamówienia może dokonać każda osoba pełnoletnia bądź firma. Składanie zamówień odbywa się poprzez:
- złożenie zamówienia poprzez system sprzedaży Sklepu („dodaj do koszyka”)
- wysłanie e-maila zawierającego dane dotyczące zamawianego towaru i niezbędnych danych Nabywcy na adres biuro@saloni.pl
- Niezwłocznie po złożeniu Zamówienia Sklep wyśle do Nabywcy e-mail z wiadomością potwierdzającą otrzymanie Zamówienia. Potwierdzenie zostanie wysłane na adres wskazany w formularzu lub e-mailu od Nabywcy. Potwierdzenie zawierać będzie w szczególności: nazwę towaru i inne dane go identyfikujące, cenę za towar, łączną cenę za zamówione towary wraz z kosztami deklarowanej formy transportu czy płatności, 3. Zamówienia dokonane poprzez system sprzedaży Sklepu („dodaj do koszyka”) są przyjmowane do realizacji po uprzednim użyciu przez Nabywcę linka potwierdzającego otrzymanego wraz z wiadomością mailową potwierdzającą złożenie zamówienia. W przypadku braku informacji potwierdzającej Zamówienie w przeciągu 5 dni roboczych od jego złożenia, Zamówienie jest anulowane.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu.
- W przypadku, gdy towar objęty Zamówieniem nie jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu, Nabywca niezwłocznie, nie później jednak, niż w terminie określonym dla realizacji Zamówienia dotyczącego danego Towaru, informowany jest o tej okoliczności poprzez wysłanie do niego e-maila. Nabywca po otrzymaniu powyższego e-maila podejmuje decyzje o dalszym sposobie realizacji Zamówienia (rezygnacja z części Zamówienia, wydłużenie czasu oczekiwania na realizację Zamówienia, anulowanie całości Zamówienia). W przypadku, gdy w terminie 5 dni roboczych od wysłania do Nabywcy przez Sklep wiadomości o stanie Zamówienia Nabywca nie podejmie żadnej decyzji co do dalszej realizacji Zamówienia, Zamówienie zostanie anulowane w części, która nie może być przez Sklep zrealizowana.
- W przypadku Towarów objętych promocją lub wyprzedażą, Zamówienia będą realizowane według kolejności wpływania Zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
- Do każdego realizowanego Zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon fiskalny. Faktura VAT i paragon fiskalny wystawiane są, gdy towar objęty Zamówieniem gotowy jest do wysyłki, dostawy lub w chwili odbioru towaru przez Nabywcę.
- Podane przy produktach terminy ich dostępności, są terminami szacunkowymi. Każdorazowo pracownik Sklepu przekaże informację o terminie realizacji Zamówienia.
- 5 DOSTAWA I ODBIÓR ZAMÓWIEŃ
- Towary objęte Zamówieniem dostarczane są do Klienta za pośrednictwem: usługi transportowej świadczonej przez naszą firmę, firmy kurierskiej (przesyłka kurierska), możliwy jest również odbiór osobisty zamówionego towaru w Naszym punkcie w Warszawie przy ulicy Bartyckiej 24/26 pawilon 212.
- Dostawa towaru odbywa się w sposób określony przez Nabywcę w formularzu, w szczególności na podany tam adres, przy czym może być to wyłącznie adres na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Zmiana adresu dostawy jest możliwa tylko przy uprzedniej akceptacji przez pracownika Sklepu.
- Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności przewoźnika dostarczonego towaru/towarów pod kątem uszkodzeń mechanicznych i zgodności dostawy z zamówieniem.
- Nabywca w Zamówieniu wskazuje formę płatności.
- Nabywca może wybrać następujące formy płatności: gotówką (odbiór osobisty i dostawa realizowana przez transport własny , za pobraniem (przesyłka kurierska), przelew (przesyłka kurierska, odbiór osobisty, dostawa naszym transportem).
- W przypadku płatności „przelew” wydanie towaru Nabywcy następuje po uprzednim zaksięgowaniu środków finansowych na koncie Sklepu.
- Płatność karta kredytową poprzez jeden z systemów obsługujących sklep
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Dz. U. z 2014 r. poz. 827; w szczególności konsument zobowiązany jest do poniesienia bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy), z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i towary, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Zasady odstąpienia od umowy oraz wzór formularza o odstąpieniu od umowy, z którego Klient może skorzystać, a także przypadki, w których prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, określone są w pouczeniu, stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu oraz załącznik nr 2 do Regulaminu (Formularz odstąpienia). Wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest również w załączniku nr 2 do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Postanowienia niniejszego punktu stosuje się odpowiednio do odstąpienia od umowy dotyczącej Konta.
- Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją.
- Wszelkie reklamacje dotyczące wad towarów rozpatrywane będą zgodnie z procedurami stosowanymi w polskim prawie. W przypadku uznania reklamacji za zasadną towar wadliwy zostanie naprawiony, wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyprzedania wszystkich towarów i braku ich w magazynie lub u dostawców Sklepu), Sklep zwróci Nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje inny, dostępny w Sklepie. Miejscem do składania reklamacji jest firma F.H.SALONI, punkt sprzedaży 00-716 Warszawa, ul.Bartycka 24/26 pawilon 212
- Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@saloni.pl, lub w formie
pisemnej na adres do reklamacji Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji
Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
§ 9 POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Usługobiorców jest Sprzedawca.
Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Usługobiorca podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedawcy wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedawcę w celu realizacji złożonego zamówienia. Usługobiorca ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: http://saloni.pl/polityka-prywatnosci-pm-10.html
- Nabywca składając Zamówienie i akceptując regulamin Sklepu potwierdza, że jest świadomy zobowiązania do zapłaty za zamówiony towar.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy prawa polskiego.
- Wszystkie wymienione towary na stronie mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich producentów. Na stronie wykorzystuje się je tylko dla potrzeb handlowych w celach identyfikacyjnych. Wszelkie informacje o produktach zgadzają się z ich danymi katalogowymi producentów.
4.Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci
odstąpienia od umowy):
[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
[nazwy kupionych przedmiotów]] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.